Genoptræningshold Aktiv Fritid
Aktiv fritid genoptræning | 4
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Info

Floorball for senior og genoptræning - hvis du er medlem i Aktiv Fritid, så er dette holdet for dig

Vi fortsætter initiativet med at tilbyde dette hold i samarbejde med Aktiv Fritid.

Senior holdet er for damer og herre, som af helbredsmæssige årsager gerne vil i gang med at få noget motion, genoptræning samt noget socialt i deres liv.
 Der vi være plads til hvert enkelte, uanset hvilke komplikationer de har med sig, der vil blive vist hensyn til hvert enkelte.
 Derud over vil vi have to trænere klar, som vil have gennemført et kursus i netop Floorball træning som genoptræning for senior.

Målet med senior Floorball vil primært være at få styrket den enkelte spiller, på en sjov og aktiv måde, samt at få et sammenhold på holdet.
 Senior vil blive en del af hele klubben, og vil få de samme tilbud som alle andre spillere.

Praktisk info:

Alle er velkomne til at komme og være med 3 gange gratis, det eneste man skal huske er at medbringe indendørssko, sportstøj og drikkelse.

Træningstider:

Vi træner i Ejegodhallen fredag kl. 11:30-13:00.

Start fredag d. 8. september 2023

Slut fredag d. 21. juni 2024

Pris:

Kontingent for hele sæsonen 150 kr. Hvis du er medlem af aktiv fritid, er det dette hold, som du skal tilmelde dig.

Har du nogle spørgsmål er i meget velkomne til at kontakte en af vores trænere:

Sara Aimi Christensen:
tsg-floorball-fighters@hotmail.com